... آهــ.. سـحــرم ...

... اگر آن طایر قدسی ز درم باز آید

... آهــ.. سـحــرم ...

... اگر آن طایر قدسی ز درم باز آید

یا علی




                                       که یکی هست و هیچ نیست جز او 

                                               وحده لا اله الا هو    


سر بر سجده می گذارم و تمام آرزوهای دست نیافته چندین ساله ام را مرور می کنم.

به یک زندگی پاک فکر می کنم، زندگی آرام، توام با عشق به معبود، به سپیدی ابر، به زلالی آب......

آرام سر بر میدارم، ناخواسته قطره ای از چشمانم سرازیر می شود

تاریکی اتاق، سکوت شب، فرصتی مغتنم برایم مهیا می کند.تا فکر کنم و به این بیندیشم که چرا سالهاست پاسخی از جنس روشنائی از سوی معبود و بندگان خالص او یعنی اهل بیت پاک و مطهر به سرای خاموش و تاریک دل من نتابیده است.

دیگر توسل بدون پاسخ امانم را بریده است. آرزو می کنم به بهانه مجازات گناهانم ، بر صورتم سیلی بزنند اما در برابر درد دل هایم سکوت نکنند .

تا لااقل با خود بگویم اگر بادیگرانش بود میلی/ چرا ظرف مرا بشکست لیلی

تا دیگر از سکوت تعبیر فراموشی نکنم....اما چه سودکه سالهاست طعم تلخ سکوت را چشیده ام


                                 عید غدیر خم بر عاشقان علی مبارک



نظرات 1 + ارسال نظر
ناهید جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

درد دل قشنگیه ولی خوبه شب عید از امـّید بگیم ..
گاهی فکر می کنم این ما هستیم که که از معبود دور شدیم و او نزدیک است ..

عیدت مبارک . عیدی ما یادت نره ...

سلام:
عید شما هم مبارک انشاله زیر سایه مولا موفق و سربلند باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد